fredag 2 november 2007

Så hur gick det då?

Med tentan? Jovars, det gick oförskämt bra. Där det oförskämda är att jag, efter min arbetsinsats, inte alls förtjänar att klara tentan. Men det är jag tämligen säker på att jag gjorde.

Nu skall jag snart till Gotland där jag ska heja på min kära storebror som ska åka enduro och hjälpa till och serva honom. Det går nog säkert bra för honom tror jag.

Nu sitter jag och lyssnar på Lill Lindfors som ur mina högtalare sjunger "så skimrande var aldrig havet". Säga vad man vill men det är ju en bra låt.

Nu blev det The Turtles version av "It aint me babe" den börjar skitmesigt men sen river den igång ordentligt. Lite protopunkigt nästan.

Nu måste jag nog packa tror jag.

Om det händer något spännande på Gotland så kanske berättar om det. Be prepared som Scar sjunger.

1 kommentar:

Linus sa...

baaah!

Det var ju aaaapbra! så det så!

Snart kommer resebetraktelser.blogspot.com igång. då du!