onsdag 15 juli 2009

Ett vilset brev

Jag fick ett brev idag. Men det var inte till mig. Det var till en annan. Jag har försökt få tag på personen som brevet egentligen skulle till. Personen i fråga har ett ganska likt efternamn som jag. Men personen i fråga har ett tvärolikt förnamn jämfört med mig. Inget svar i telefonnumret jag stalkade upp. Men jag har skickat ett facebookmeddelande.

Man undrar ju förstås vad som finns i brevet. Det kanske är ett kärleksbrev. Det kanske är en miljon kronor. Men det tror jag inte. Det är säkert en räkning eller nåt. Speciellt eftersom det verkar vara ett företag som heter smart safety som har skickat det. Men det kanske är ett kärleksbrev från någon på företaget som har snott hem kuvert. Kan det mycket väl vara.

Imorgon skall jag se den nya harry potter filmen tillsammans med linus och linnéa. Det blir säkert något det.

Linus ska snart åka iväg en månad till de brittiska öarna. God som jag är så informerade jag honom att man inte kan säga cunt till kvinnor på de brittiska öarna, bara till män, till skillnad mot USA där man kan säga det till båda könen. Det har jag läst i Lemmy's självbiografi. Det kan ju vara svårt med konventionerna i utländska länder. Han kontrade med att man kunde säga det (cunt) till män i köningsberg. Filosofi-nörd-humor. Bra såklart.

Jag och Linus har gått upp till coca cola-league 1 med Morecambe idag. Vi är allt bra på att spela fifa 09. Men det var på vippen.

Han skriver blogginlägg i en rasande takt.

Hej hej!

Inga kommentarer: