fredag 17 juli 2009

FF

Jag har FF. Och kommer att ha det i en månad. Min manbo har åkt till de brittaniska öarna. FF står därför varken för föräldrafritt eller flickvänfritt, utan friendfritt. Nu kan jag leva runt som jag vill här hemma. Jag vet dock inte hur jag ska utnyttja det. Kanske äter jag spritt språngande en risifrutti i hans säng. Kanske går jag och lägger mig i tid. Kanske håller jag diskhon ren från gammal disk. Ja, ni vet sånt bus som man kan göra när man har FF.

Han planerar att gå på några slags highland games. Där en massa skottar håller på med skottska sporter. Som att hiva stockar eller haggishurling (på riktigt). Man skulle ju vilja se när en skotte kastar haggis. Det vore något det.

Mitt sökande efter den rättmätige adressaten till kärleksbrevet från smart safety har misslyckats. Än så länge.

Jag, Linnéa och Linus såg Harry Potter igår. Den var bra.

Tack.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu skriver jag en kommentar igen.

Jag tror att Smart Safety är en lite småondskefullt företag som vill profitera på oroliga cykelägare med en intesåbra pseudoförsäkringar. Helt kärleksfritt. Förmodligen är det bara bra att brevet inte kom fram. Om jag minns rätt alltså.

Och sen vill jag tillägga att harryfilmen var lite jobbig att se också. Men Albus och så.

blirger sa...

Hmm...men kan det inte fortfarande vara så att det jobbar människor som inte är småondskefulla på företaget. Eller att adressaten vill ha ett kärleksbrev från en småondskefull en. Efter en vecka kanske jag öppnar brevet.

A gentle stroke sa...

Wooohoo! Du glomde namna exakt det du sysslar med hela tiden nu nar du ar ensam... Se till att mina lakan ar tvattade nar jag kommer hem! Och ge fan i dvargporren!