tisdag 5 juni 2007

Furious Moses!

Jag kikade lite på bolibompa. Det var Emil i lönneberga, och det är ju aldrig fel. I vilket fall som helst så fick man se en hälsning från världens i särklass sötaste barnprogramledare. Hon kan dessutom vara den sötaste personen i Sverige. Jag talar naturligtvis om Josefin Nordstierna. Hon hade fått sitt barn. Det blev en pojke som ska heta Moses. Jag tycker att Moses är ett väldigt häftigt namn.

Idag har jag legat lågt. Jag har till exempel inte lämnat min korridor. Den enda jag har talat med har varit min mamma och det var via telefon.

Jag beställde Windmills skiva igår. Den är asbra. Inte för att jag har hört hela skivan ännu men de låtarna jag har hört är ju asbra. Då lär skivan vara asbra.

Finns inte så mycket att säga.

Imorgon är det Sveriges nationaldag. Det är ju förstås stort. Undrar om man skulle ta och hitta på något. Titta på fotboll till exempel.

chip och dale.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En klok idé. Det blir 2-0 till sverige. Har jag nämnt att jag är syn(i)sk?

Anonym sa...

Dina seerskills är uppenbarligen begränsade. Det blir 1-1.

Anonym sa...

Okay då. Dina seerskills var bättre än mina, om än inte helt perfekta.

Anonym sa...

Mina var verkligen under all kritik känner jag nu i efterhand. Jag kan inte se mig som en vinnare på något sätt. LEts call it a draw.