onsdag 6 juni 2007

Fysik

Idag har jag trots allt gjort lite. Jag har spelat Icewind Dale. Dessutom har jag färdigställt min cowboylåt - Purple Cowboyboy. Trodde jag. Efter att jag hade laddat upp den på Myspace kom jag på att jag inte alls var nöjd med den. Så då tog jag bort den igen. Hoppas att jag inte har börjat bli picky.

Jag drog ner på stan och köpte de där skorna som jag har sneglat på i tysthet. Det är ett par röda läderskor som jag skall ha när jag ska ut och dansa. De är inte lackade dock. Men man kan ine få allt här i världen. Jag är väldigt nöjd dock. De kommer att vara ytterst bra på dansgolvet. Jag vill dansa i mina nya skor nu. Men jag får vänta.

Jag, Johan, Linus, Spader och Linus' kompis Ali drog till v-dala och tittade på fotboll. Jag hade tippat 1-1. Det blev 6-0. Jag tippade lite fel.

Där såg jag en supersöt tjej. Hon var så söt att jag vid ett tillfälle fick jättemycket tinnitus, som det kan bli när jag är yr eller trött.

Nu är jag hemma. Imorgon skall jag hem-hem och i övermorgon skall jag kika när min kusin, Emma, tar studenten.

Jag lyssnar på Mattias Alkberg BD:s låt Reevolution. Den är jättebra. Dock stör jag mig på att han sjunger "dit kuken och fittan pekar". Jag är så pryd. Alltför pryd kanske.

Här kommer en lista:

top 4 kortleksfärger:

4. Klöver
3. Hjärter
2. Spader
1. Ruter

Tata!

Inga kommentarer: