söndag 3 juni 2007

Heeeeeeeeeeej bloggen!

I fredags drog jag hem-hem. Dvs. hem till mor och far. På kvällen lekte jag med Stefan. Vi tittade en del på Stargate Atlantis och spelade tv-spel. Dessutom var vi till Gimo och åt på lyktan tillsammans med min kusin Micke och hans flickvän Julia. Jag åt en kryddburgare. Bra gjort.

På lördagen läste jag lite PM och hängde i allra största allmänhet. På kvällen var jag på inflyttningsfest hos Pär och Stina. Det var trevligt minsann.

Idag har jag hjälpt mina föräldrar en smula. Jag hittade en fästing på min mage dessutom. Lyckligtvis var det en så kallad "krypis" alltså en som inte har satt sig ännu. Efter man har hittat en fästing på sig själv blir man ganska nojig och tycker att det kryper på hela kroppen. Jag är inte så värst förtjust i fästingar. Parasiter är vad de är.

På bussen till Uppsala träffade jag Jonna och hennes kille Emil. Han verkade vara en bra kille, värdig åt Jonna.

Nu är jag alltså hemma i Uppsala och borde förbereda mig inför morgondagens opponering.

Fan vad somrigt det är.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrar om det är samma jonna jag känner. Har för mig hon har en emil. Hon är dessutom väldigt kort.

Anonym sa...

Hmm, jag skulle inte beskriva Jonna som väldigt kort. Hon är född 86 och har ljust hår. härstammar från östhammar.

Anonym sa...

Helt klart en främmande jonna.

Anonym sa...

Case closed! Vad snabbt man kan utreda saker och ting ibland.

Anonym sa...

Hej Henrik!
Undrar om du kommer ihåg mig...vi pluggade teologi ihop i Uppsala..stötte ofta på varandra på Östhammarsbussen..jag åkte ofta ihop med Jonna.
I alla fall så ville jag bara skicka en hälsning så här i midsommartid, hoppas allt är bra med dig och att livet leker!
Kramar Lena (från buss 811, kompis med Jonna)

Anonym sa...

Klart jag kommer ihåg dig Lena!!

Livet leker på ganska bra måste jag säga, jag skall inte klaga i alla fall.

Hur leker ditt liv?

Kram kram!