måndag 13 augusti 2007

Tjaba bloggen

Nyss hemkommen från Eskilstuna. Vi lyckades köra fel tre gånger på vägen hem. Det är inte lätt när det är svårt ibland. Sammanfattning av helgen: Bra friidrott. Bra att hänga med Linus, det var längesedan vi hängde så intensivt med varandra. Vi gjorde inte så mycket. Det var mest friidrott, folköl och film. Vi sov hos Linus lillebror och hans flickvän (vilka inte var där).

Jag vill skapa något. Det är ju alltid trevligt. Kanske fortsätter jag på en låt som skulle kunna vara lite längre eller lite annorlunda. Vi får se.

Jag drömmer ganska ofta om natten. Ganska ofta drömmer jag också drömmar som är förbjudna vid det här laget. Jag vill verkligen inte men det undermedvetna pockar på om nätterna och till och med om dagarna. Vad jag behöver är något annat. Andra drömmar, men var hittar man dem?

Jag antar att jag som vanligt får förlita mig på tiden och årstiderna som skiftar. Framtidstro är ibland min grej. Allt blir bättre. Världens bästa höst.

Pianot kanske kan ge mig någonting. Senast jag satt där gav det mig en fadd smak i munnen. Jag tror jag gör ett nytt försök. Det var ju några dagar sen senast.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey hey!

Gian trodde att jag hade deltagit i Friidrotts-SM. Så bra koll har hon hahaha

Gå och kolla in din webmaste-mail. Jag skickade en inbjudan till IAAF Fantasy Game. Där får du välja ut 20 friidrottare till ett lag som samlar poäng åt dig.. Vad snällt va! =)

Här är adressen ifall mailet sket sig: http://osaka.fantasyathletics.iaaf.org/ifa/start.jsp

Min liga heter: "Noppsgärdes kumpaner", så du får ta och gå med i den.

Anonym sa...

Oj, en annan bra länk:

www.friidrottsforum.se