fredag 26 januari 2007

bolibompa!

Det finns en programledare på bolibompa som är supersöt. Jag är lite kär och kan bli tvungen att gifta mig med henne. Problemet är bara att jag inte vet vad hon heter. Förmodligen kommer jag aldrig att träffa henne heller. Men man kan ju låtsas.

Jag har varit och druckit öl och ätit på Orvars/norrlands nation. Detta gjorde jag med Johan, Lule-Daniel (as opposed to Daniel i min klass), Mårten och Mange. Jag åt en sk. robboburgare. Den var god. Jag kan nog tyvärr inte redogöra för indigrienserna som utmärker en robboburgare gentemot en vanlig burgare dock.

Nu sitter jag här och väntar lite på att "så ska det låta" skall börja. Jag tycker om programmet i fråga. Dock är det lite tråkigt att se det ensam. När så ska det låta är slut skall jag nog se på "let's dance". Jag är lite kär i en av dansöserna också. Jag kommer inte ihåg vad hon heter eller vem hon dansar med. Jag antar att jag får återkomma i frågan.

Nu skall jag nog spela lite piano och drömma om bolibompasötisen. Mmm bolibompa...

Inga kommentarer: