söndag 28 januari 2007

Josefin Nordstierna, mitt hjärtas otillgängliga härskarinna!

Jag har forskat; hon är upptagen. Såklart. En supersöt, mysbusig en som hon är inte ogift länge. Hennes namn är Josefin Nordstierna. Innan hon blev gift, vilket var i oktober 2006, hette hon Thor i efternamn. Hon härstammar från Götene, det kunde man nästan förstå. En så fantastisk varelse måste nästan vara en produkt av Götene.

Beskåda nedan denna vackra varelse komplett med jordekorrsleende och allt:

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=647168

Hon finns även med på wikipedia:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Josefin_Thor

Hennes make Anton, ve hans namn, måste vara en gud. Jag har nämligen svårt att tänka mig att en gudinna nöjer sig med att gifta sig med något mindre än en gud. Men dom kanske skiljer sig om en tio år eller så. Vid det laget har hon kanske tröttnat på gudomlighet och vill ha en människa. Och vem skulle kunna vara mer mänsklig än jag?

6 kommentarer:

Mia sa...

Den som väntar på något gott....

Eller så kanske dun ska fundera på att gå vidare=)

Anonym sa...

Ha ha! Där ser man..

blirger sa...

Du kan ju knappast vara förvånad.

Anonym sa...

Jaa.. hon är Verkligen Yummiyummi :) Blir så jätteglad varje gång jag ser henne på TV.. men.. gift som sagt :( Lyckades också hitta att bröllopet ägde rum i New York, ja, vad skulle man vänta sig av en gudinna 8)

Nu går man juh bara runt och tänker på att få se henne "bara en gång till" innan hon blir mammaledig (=

Josefin och jag.. om 11 år som sagt :D

http://www.lidkopingsnytt.nu/_00texbox06/1503_fam.asp

blirger sa...

Pah, ger du mig inte mer än ett år med henne? =)

Fast det är klart...det är nog svårt att hålla en gudinna nöjd i mer än ett år...åtminstone för mig.

Anonym sa...

Haha :D