lördag 17 mars 2007

Mest bästast i hela världen

Tänk om man vore mest bästast i hela världen. Vad bra man skulle vara då. Undra vilka egenskaper man skall ha för att vara mest bästast i hela världen? Vem är egentligen mest bästast i hela världen? Vem vet, det kanske är jag. Vid närmre eftertanke...det ÄR nog jag. Hmm.

Jag var och fikade idag, med Daniel och Kristina, och vi diskuterade bland annat vilka som var snyggast i världen, här är mitt bidrag:

Kvinna: Jennifer Connelly

Man: Nick Cave

Snyggast i Sverige är för övrigt Josefin Nordstierna. Snyggaste mannen i Sverige vet jag inte.

Daniels bidrag var Audrey Tatou och Buffy(vampyrjägarn). Mycket bra bidrag.

Stinas bidrag var, enligt mitt tycke, mer kontroversiella:

Män: Drogba, Per Moberg och Mikael Persbrandt för att nämna några.
Kvinnor: Catherine Zeta-Jones och Julia Roberts.

Jag har gått och blivit en nattuggla. Traditionellt sett så har jag i mitt liv gått upp ganska tidigt och därmed somnat ganska tidigt också. På senaste tiden har jag dock vänt på dygnet en smula.

Inga kommentarer: