tisdag 6 mars 2007

hoppla!

Vad längesedan det var jag bloggade. Nåväl...nu blir det av iaf.

Jag har spelat spelet lunarwars sedan ett litet tag. Spelet är ganska nytt och jag var med nästan från början. I spelet (eller utanför, beroende på hur man ser på det) finns ett gäng allianser som man kan gå med i. Jag är medlem i alliansen Paradoxia. De senaste dagarna har jag räknat ganska så mycket matte för att jag och mina allianskompisar skall kunna växa så fort som möjligt. Det har varit lite roligt. Ingen avancerat matte direkt men man känner sig ändå lite duktig.

Jag har lyssnat ganska mycket på musik på senaste. Jag jobbar på att försöka skaffa mig lite koll på musik, eller åtminstone bredda mig. Det finns så mycket bra musik därute.

Igår såg jag filmen "the prestige" som handlade om en magiker som försökte komma på en annan magikers hemlighet. Den var ganska bra och slutet var väldigt bra tycker jag. Idag skall jag, nog, se en film som heter "the illusionist" som också handlar om magiker(antar jag). Så det blir lite magiker-tema på mina senast sedda filmer.

Igår kväll var både Stefan och Johan över. Vi gjorde crepes och spelade ett gammalt dataspel som heter UFO. Trevnad.

Imorgon skall jag, Daniel, Jonna och Stina spela spel, fika och se på film. Trevnad.

Top 3 vetenskapsmän:

3. Professor Kalkyl.
2. Professor Balthazar.
1. Dr. Snuggles.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet du... Det blir bra till slut, det är bara jävligt dessförinnan. /kompisen

Anonym sa...

Postar en *kram*. Vet inte om den stjälper hela din kram-ekvation, då vi aldrig mötts. Men jag känner mig lite vild och galen så jag väljer att ignorera den just nu.
*Kramen* ligger här och väntar tills och om du väljer att hämta ut den.

Kom ihåg; idag är det en dag närmare den dag då allt känns så mycket bättre.

blirger sa...

allt blir bättre!

jag accepterar kramen. jag är av den åsikten att man aldrig kan kan få för många kramar. eller...om tio boaormar vill krama en jättehårt så kanske man kan få för mycket av det.

nåväl, *kram*