onsdag 14 mars 2007

Ännu en magnifik dag väntar

Onsdagen är här med all sin magnifikans. Vad väntar då mig den här strålande dagen? Kanske orkar jag inte äta frukost på grund av lättja. Jag kanske tänker att jag skall plugga. Sen när det barkar mot lunch så vet jag inte vad jag skall laga för något. Det kommer sluta med att jag lagar något väldigt lätt och tråkigt. Kanske ringer Johan och ber mig komma över innan jag har hunnit uträtta något som helst. Kanske ringer han inte, vilket får till följden att jag ändå inte kommer att uträtta något.

Jag tror att jag har kommit på melodin (se tidigare post). Eller åtminstone har jag kommit på en melodi som jag är rätt nöjd med.

Igår kväll gick jag och några andra till s-nerikes nation. Jag gick hem ganska snabbt, tråkig som jag är.

Nej...jag tror faktiskt att jag skall äta någon form utav frukost trots allt. Den här dagen kanske inte blir så magnifik trots allt.

Inga kommentarer: