fredag 13 april 2007

Tv-problem

Okay här är förutsättningarna: jag kommer att spendera denna fredagkväll ensam (med sourcream och union fast jag glömde köpa sourcream och onion, jag kanske skall gå ner till folkes igen(jag var där nyss) (dessutom satt det en söt tjej i kassan som kanske, kanske spanade in mig)). Vad gör man då? Jo man ser på TV. Jag förfogar över 5 kanaler: ettan, tvåan, fyran, barn/kunskapskanalen och svt 24.

Den naturliga frågan som följer är givetvis denna: skall jag se på "Inför eurovision song contest 2007" eller "Talang 2007". Jag är lite osäker. Jag tycker trots allt att det är lite roligt med eurovisionsgrejen. Jag känner att jag måste bestämma mig om jag skall bli en eurovisionjunkie eller inte. Talang 2007 verkar ju också lite halvskoj, det kanske är kul att se på talangfulla människor. Jag vet inte.

Jag har börjat särskriva saker, det är inte för att jag är dum i huvudet eller har en naturlig förmåga att skriva isär. Isärskrivningarna beror på att jag faktiskt skriver mer på engelska än på svenska iochmed lunar wars (se där bara). På engelska särskriver man hela tiden. Ils sont foux ces anglais, som Obelix skulle ha sagt. Han kan han, Obelix.

Till exempel jobbar Obelix med bautastenar (han passar för jobbet). Åh, jag skulle så gärna vilja ha en bautasten.

EDIT: Min hästsko är bautahäftig!

Inga kommentarer: