måndag 30 april 2007

HoMMIII

Jag gick aldrig till v-dala. Istället gick jag till Linus där det var festligheter. Det var trevligt.

Idag (med det menar jag Söndag) har jag skrivit en låt och spelat in den. Den heter HoMMIII vilket är en förkortning för Heroes of Might and Magic III. Jag har spelat det dataspelet också. På kvällen kom Spader över och lite senare kom Johan och hans kompis Peter, som jag aldrig hade träffat förut. Vi drack öl, spelade och lyssnade på musik och hängde. Sen gick vi till v-dala. Jag har dansat som attans ikväll. Johan och Peter försvann rätt tidigt och spader var kvar till 2, jag gick hem kvart över tre ungefär.

Mina fötter värker, vilket naturligtvis är ett gott betyg på en kväll. Men jag skaffade ingen tjej. Jag kanske borde ha gjort det. Kanske borde jag ha skaffat hon med Courtney Love-ögonen. Men sånt vågar man ju inte.

Imorgon kommer Linus och Spader över i en åtta-tiden vilket är om dryga fyra timmar. Det blir säkert bra.

Inga kommentarer: