tisdag 3 april 2007

It aint me babe!

Stefan kom och hämtade mig. Jag var hem, åt smörgåstårta och sådär. Sen åkte jag och Stefan och hyrde en film. Vi hyrde "Walk the line". Jag har tänkt se den länge men det har liksom inte blivit av. Den var bra tyckte jag nog. Framförallt så har jag blivit kär i låten "It aint me babe".

I lördags så hängde jag väl mest. På kvällen var jag på ett maffigt 25-årskalas. Det var min gamla kompis Richard som fyllde år. Vi gick i samma klass i hela grundskolan. Det var massa musik och dans. Jag dansade en del. Det är kul att dansa, minsannerligen.

I söndags var jag rätt bakfull. Jag uträttade inte så mycket förutom att räkna en massa Lunarwars matte. Vilket inte var så trevligt med tanke på mitt tillstånd, men jag var tvungen kände jag.

Igår var det föreläsning. Daniel behagade inte dyka upp. Vi saknade honom en smula. Efter föreläsningen drog jag ganska snabbt till Johan där vi spelade tv-spel.

Idag är jag ledig. Jag har ingen aning om vad jag skall ta mig till.

Inga kommentarer: