onsdag 2 maj 2007

Sista April och sen

Fortsättning på föregående inlägg:

Jag gick och la mig ~05, Spader ringde och väckte mig 8:08. Efter en stund ringde Linus. Runt 8:30 hade Linus, Linus lillebror Niklas och Spader kommit. Jag var rätt trött. Vi satte igång och jammade, som fan. Vi spelade bra hårt. Helt plötsligt öppnades dörren till mig av en jättetrött man i kalsonger som jag inte kände igen. Jag ville inte skapa en massa osämja så jag avbröt jamprojektet.

Lite senare kom det fram att mannen i kalsongerna var en kompis till min korridorare Daniel. Han hade vaknat upp och trott att han befann sig i någon hemsk mardröm och han visste inte var ifrån allt ljud kom ifrån. Inga hard feelings dock. Lustig episod.

Sen drog vi till Linus gamla kursare Gian och hängde. Efter ett tag drog jag hem till mig och vilade lite.

Mitt på dagen någon gång gick jag och resten av gänget till ekonomikumparken och hängde. det var okay. Jag träffade inte så mycket folk som jag kände, men det var mycket folk där.

Runt fyratiden drog jag hem - hem. På vägen dit träffade jag Markus som är klasskamrat och kompis till Jill, mitt ex. Han var rätt full och efter att ha pratat ett tag med honom gick jag till bussen, full av ångest. Denna ångest har hängt ändå tills nu.

Jag kom hem och det kom en massa kompisar till mina föräldrar, Stefan kom också. Egentligen skulle jag och Stefan åka till Gutte på kvällen men han hade blivit sjuk så det blev inget av med det.

Sen dess har jag hängt hemma i Norrgärde mest och hjälpt mina föräldrar en smula.

Nu är jag hemma igen och skall till skolan imorgon. Det blir kul tror jag.

Inga kommentarer: