fredag 9 maj 2008

Ojdå!

Jag såg just att jag ljög en smula. Jag läser inte en kurs i kulturantropologi. Jag läser en kurs i kulturgeografi. Undrar hur bra den här kursen kommer att gå egentligen.

Jag har spenderat en och en halv dag hemma hos mor och far. Och vovvarna. Jag har haft en hel del kvalitétstid med vufflarna faktiskt. Det första jag gör när jag kommer hem är att plocka en massa fästingar på dem. Resten av tiden går till att bygga upp förtroendet igen.

Jag har rakat av mig skägget också. Det började bli långt.

Om en stund börjar min föreläsning. Den äger rum i ekonomikum. Det är nära och bra. Efter den skall jag på intervju. Det är några som skriver en b-uppsats som skall intervjua mig om bloggande och identitet. Det blir säkert roligt.

Jag hittade en sjukt bra melodislinga igår. Låt oss hoppas att det blir en låt av den. Jag har ett tema på låten redan. Låten kanske blir helt sämst, men ingen kan någonsin ta ifrån mig den där melodislingan. Den är helt bäst.

Ikväll skall jag på Linnéas kompis Heddas födelsedagskalas. Det blir bra det.

Ha en fantastisk dag!

Inga kommentarer: