måndag 26 maj 2008

Sammanfattningsvis så...

I Onsdags var det dags. Jag talar naturligtvis om det grandiosa bonde söker fru. Programmet avnjöts hemma hos mig tillsammans med Carolina, Fanny och Ingrid. Vi var skitnöjda. I programmet visades bönderna som skall vara med i programmet upp. Det riktiga bonde börjar inte förrns i höst nångång. Jag kan tammefan inte bärga mig.

Torsdag. Var på föreläsning och blev ofantligt nöjd över att föreläsaren vid ett tillfälle använde uttrycket "pin kiv" och vid ett annat tillfälle använde uttrycket "full i fan". På eftermiddagen repade vi med johnny johnnys och på kvällen var jag hem till Linnéas kompis Carro och tittade på Eurovision semifinalen.

Fredag: hängde med Johan. På kvällen mys med Linnéa.

Lördag: Jag och Linnéa åkte hem till mina föräldrar och sa hej till djuren. På kvällen hem-hem (sic) till Carolina för att se på finalen. Skit. BH kom elva. Men vad som är värre är att Ryssland med en av tävlingens värsta låtar vann. Jag tycker att Björn Gustafsson var rolig. Skitsamma om folk ute i Europa förstår ironin eller inte, jag hoppas lite att de inte gör det.

Söndag: Jag och Linnéa tittade på den gravt psykadeliska disneyfilmen "Fantasia" (från 1940). Jag vet inte om den var så särskilt bra, men den var understundom lite rolig och fascinerande. Man bör nog ha sett den nån gång i sitt liv tycker jag. Jag såg dock inte riktigt hela eftersom jag somnade i mitten. På kvällen hängde jag med Nicke och vi såg Assault on precinct 13 remaken. Jag har inte sett orginalet, men tydligen skall den originalet vara bättre. Jag tyckte dock om remaken, den var riktigt spännande.

Det var väl det.

Sammanfattningsvis så har jag haft det bra.

Inga kommentarer: