tisdag 6 maj 2008

Skolan

Jag har börjat gå i skolan. Det känns skönt. Den här terminen har jag inte gått så mycket i skolan, vilket har lett till nån slags ångest i stor utsträckning. Men nu läser jag en kurs i kulturantropologi (igen). Jag har gjort det förr men fixade aldrig tentan. Och om jag inte tar tentan så kan jag inte läsa min examenstermin till hösten. Därför läser jag. Jag tycker om det. Jag har ju fått en ny klass, så det är lite spännande.

Igår morse såg jag Rosa the movie. Den var väl okay, jag vet inte om jag är målgruppen riktigt. Jag och Linnéa såg karate kid 1 i förrgår. Linnéa tyckte om den. Det måste man. Det är faktiskt en genuint bra film. Det tror man kanske inte, men det är den.

Fixade en The beams myspace. www.myspace.com/thebeamsmusic. Kolla gärna in de häftiga bilderna och filmerna. Musiken kommer snart, kan jag tro.

Idag ska jag på föreläsning. Det blir roligt, kan man tro.

Inga kommentarer: