tisdag 9 oktober 2007

Åh nej, nu har jag missat house tur att det går i repris

Ja, så kan det vara. Men som sagt, det går ju i repris. Ganska sent har jag för mig. Jag kanske skall spela in det om det går för sent. Jag besitter ju en vhs.

Lyssnar på Dusty Springfield. En artist som jag länge har velat lyssna in mig på. Men det får vänta ett tag. Jag fick bara tag i en best of skiva nu. Men att njuta av "you dont have to say you love me" räcker ett tag.

Idag har jag pluggat, rakat av mig skägget, börjat på en ny låt, varit till Johan och spelat tv-spel samt repat. En ganska produktiv dag måste man ändå säga. Ja, jag har varit riktigt duktig faktiskt.

Läste en artikel (som ingår i kurslitteraturen). Den handlade om hur gummisamlare i Colombia under 1800- och början på 1900-talet behandlades. Det var otäck läsning. Det var riktiga psykopatgrejer som de höll på med. Tur för mig att jag lever här och nu. Jag har det väldigt väldigt bra.

Imorgon går jag i skolan. Det kanske blir roligt. Det blir det nog.

Ojdå, nu är det "I just dont know what to do with myself". Vilka hits alltså.

Men det var trevligt att prata med dig, lite ensidig konversation kanske men...det kändes bra för mig. Jag känner mig lite friare nu.

Inga kommentarer: