tisdag 2 oktober 2007

Redogörelse för tentafest

Jag hade bett Ingrid plocka upp mig när hon drog till förfesten hos Karin. Ingrid ringde och vi möttes vid folkes och sedan kom Fanny och Karolina (Carolina?) som vi också skulle mötas upp med. Vi gick till Karin och hade en trevlig stund med runt 15 av våra klassisar.

Efter förfest var det dags att dra till snerkan. Vi kom lyckligtvis inte för sent så vi kom in utan att bli tvungna att stå i kö allt för länge. Väl inne hängde vi runt lite. Ganska snart drog dansen igång. Och som vi dansade. Det var den bästa dans jag har varit med om på flera år tror jag. Det var schättekul.

Nu har jag kommit hem och är ganska svettig och har jätteont i fötterna. Det är det värt.

Imorgon är det föreläsning på nya delkursen. Det blir något det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska vara glad att man slipper bära klackskor.
(Så tänker jag när livet känns svårt, och när jag har ont i fötterna.)

Anonym sa...

Jag beundrar din förmåga att se saker och ting positivt. Sån är jag också, men jag beundrar din förmåga ändå.