tisdag 30 oktober 2007

Imorgon smäller det!

Imorgon skall jag och mina vänner spela förband åt billie the vision and the dancers. Det blir naturligtvis väldans skojsigt. Hoppas det går bra.

fakta om spelningen:

Plats: Kalmar Nation.
Tid: "Pub Lyssna!" öppnar klockan 18:00. Vi börjar spela någonstans mellan 20:00 och 20:30 och håller på mellan 30-40 minuter. Billie the vision börjar väl spela en liten stund efter att vi ha spelat och plockat ihop vårt pick och pack.
Inträde: 100kr. Vilket förstås är väldigt dyrt. Vilket gör att jag inte kan kräva av bloggläsare att dyka upp. Dessutom måste man ha kårleg för att komma in.
Vad: Jag (blirger) och mina vänner kommer att spela patetikpop, varvid jag sjunger falskt och spelar triangel. Billie the vision spelar brapop. Och gör det bra som attans, så det är nog värt den där hunkan bara för att se dem.

Nog om det. Idag har jag förlöst en kalv. Ikväll ska vi (surprise, surprise) repa.

4 kommentarer:

LadyC. sa...

Hörde minsann om din spelning innan jag läste om den här. Det tisslas och tasslas ska du veta..ryktet går. Ordet vandrar där ute i allmänheten.

Anonym sa...

I så fall måste våra kretsar tangera varandra eller så är du djupt involverad i kalmar nation på ett eller annat sätt.

En vacker dag får du lov att kliva ur mörkret och presentera dig.

LadyC. sa...

Jag tror våra kretsar har den gemensamma nämnaren; student. Och möjligtvis också caféterian på HumC ... :-)

Anonym sa...

Du kanske hade överhört något något från någon klassis eller så.