måndag 8 oktober 2007

hej hej!

Igår tänkte jag skriva PM. Johan ringde mitt på dagen och frågade om jag ville hänga med honom och Mårten ner på stan för att äta. Jag tänkte att jag minsann skulle hinna äta och fortfarande göra en del på PM:et.

Vi åt indiskt och drack öl. Vi bestämde oss för att gå på bio. Filmen som vi ville se började klockan 18:00. När vi hade ätit färdigt var klockan runt fyra. så vi drev runt lite och spontanköpte ett tv-spel (och jag blev lite kär i tjejen som jobbade i affären). Sedan satte vi oss på en sportbar och tittade på fotboll.

Filmen vi såg var "Du levande". Den var väldigt bra. Vissa scener var helt obetalbara. Roy Andersson, som ju har regisserat, gör väldigt speciella filmer som jag har förstått det. Jag har dock bara sett två. Jag måste se sånger från andra våningen känner jag. Vi var nöjda med filmen i vilket fall som helst.

Sedan gick vi hem till Johan och spelade tv-spel. Jag kom hem sent och ställde klockan tidigt.

Idag svängde jag ihop mitt PM före deadlinen som var klockan 14:00. Kändes skönt. Sen gick jag till Johan och spelade tv-spel. Nu är jag hemma.

Seminarium imorgon, det blir skoj det. Jag gillar seminarier.

Inga kommentarer: