tisdag 16 oktober 2007

Hovläskande

Jorå. Idag har jag inte gått i skolan. Vi har nämligen inte haft någon föreläsning eller något seminarium eller annat fuffens för oss idag.

Detta har naturligtvis varit ett alldeles ypperligt tillfälle för mig att börja läsa ordentligt så att jag slipper stressa så mycket med den här veckans PM som med förra. Detta tillfälle har absolut inte tagits i akt.

Började dagen med att se Ewan almighty...eller kanske två tredjedelar av den, eftersom jag hade börjat kika på den igår kväll men somnat. Jag tyckte att filmen var helt okay. Inte så dålig som rescensenterna verkar tycka att den är. Jag skrattade som attans en gång. Kommer inte ihåg åt vad. Men jag minns att jag skrattade.

Sen har jag hängt med Nicke och spelat tv-spel och sådär. Sen har jag hängt i allra största allmänhet. Och nu är Nicke på väg över igen. Skön dag. Inte produktiv. Men skön.

Inga kommentarer: