söndag 23 september 2007

Att svänga sina höfter. Hit och dit.

Tätt mellan blogginläggen eh.

Jag gick och dansade på v-dala. Det var en riktigt bra kväll måste jag säga. Jag träffade en massa personer från dåtid och nutid. Dessutom dansade jag en massa.

Jag träffade Carl och Åsa (nutid). Gabrielle och Erik (dåtid). Johan (förhistoria). Dessutom träffade jag hon som jag har glömt namnet på men som går under aliaset "blå ögon". Förutom dessa träffade jag "tja polarn"-Martin och en annan av tredjedelarna som är tja polarn.

Det var en bra kväll måste jag säga. Dansen var bra. Jag blev lagom full. Det piper i mina öron dock. Jag var inte tillräckligt skicklig/noga men att använda öronproppar. Jag är ganska mån om att behålla min hörsel. Lite tinnitus är väl ingen fara men man blir ganska orolig när det piper högt i flera dagar. Jag har en del tinnitus annars också, oftast så märker jag inte av det men ibland tutar det lite högre, när jag är trött eller yr och sådär verkar det som.

Jag skrev i förra inlägget att jag hade lagt till munspel till en låt. Innan jag gick ut lade jag till ett piano-outro också. Låten är knappa tre minuter och outrot är typ 45 sekunder. Kanske lite väl tilltaget att ha ett outro som är en tredjedel av låten men jag vill nog inte ha det kortare. Och man vill ju inte göra låten längre. Korta låtar is the shit.

Listigt.

Inga kommentarer: