lördag 8 september 2007

Bananer och salladshuvuden

Jag gjorde slag i saken. Med rikedomen som är csnpengar köpte jag en bananmarackas och en salladshuvudmarackas. Jag vill inte säga att det är världens häftigaste instrument men visst är de bra coola.

Vad har jag gjort idag?

1. Varit i skolan.
2. Köpt öl på systemet, två slottskällans pale ale och två stella artois.
3. Köpt ovanstående instrument.
4. Varit och käkat mat och druckit öl på o' connors med Gutte, Marre och Stefan. Blev full.
5. Varit på klassfest.

Det var en ytterst lyckad klassfest måste jag säga. Vi lekte fördomsprofilen, på mitt initiativ. Vi satt i en ring och de sex närmsta till vänster om "offret" skulle säga varsitt påstående om personen. Det föll ut väldigt bra måste jag säga. Fördomarna om mig var att jag hade en himmelssäng (stämmer inte), att jag gillade att åka snowboard (stämmer delvis), var vegan, (stämmer inte), att jag inte gillade rutigt (stämmer inte), att jag har fem syskon (stämmer inte) samt att jag var rocktrummis (stämmer inte).

Många av oss gick till ÖG. Det var lång kö och en in/en ut. Så vi stod i regnet och pratade. Jag träffade Jill (ex) för första gången sen den 26:e oktober 2006. Hon var söt och trevlig. Jag hade hoppats att hon var ful och bitchig. Men det var hon tyvärr inte. Det gick rätt bra dock. Jag har inte brutit ihop ännu i alla fall.

Kanske bäst att jag går och lägger mig innan jag gör det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bildbevis på rytminstrumenten för fan! Ej förhandlingsbart.

Anonym sa...

Jag har ingen digitalkamera tillgänglig just här och nu. Men de är gjorda av NINO percussion. Här är en länk till deras växtrikesshaker sortiment.

http://meinlpercussion.com/products/nino_percussion/assortments/botany.html

Jag hittar dock ingen bild på salladshuvudet. Vilket är synd för det är det som kanske är häftigast.