söndag 30 september 2007

Feeling groovy

Idag har vi, två tredjedelar av bandet repat (Johan var upptagen och Anders ligger på sjukhuset). Det gick väldigt bra faktiskt. Pusselbitarna börjar falla på plats och låtarna börjar låta som jag vill att de skall låta, fast lite bättre.

Jag är nu hemkommen och sitter här ensam och trivs med livet. I'm feeling groovy. Min röst börjar komma tillbaka mer och mer, jag hoppas att jag inte sabbade den igen när vi repade. Imorgon är det Oktober och då skall jag lyssna på October Song med the incredible string band en massa. På Tisdag skall jag skriva tenta och sedan blir det tentafest, mums mums.

Jag stötte på låten "I love you (In with your arms)" av Loney, Dear igår. Den har förgyllt min tillvaro lite måste jag säga.

Allt är bra och allt blir bättre.

Och du...jag älskar dig...vem du än är.

Inga kommentarer: