onsdag 21 februari 2007

Vad jobbar du med då? - melodramatik

Jag gillar melodramatiska och neurotiska saker. Jag gillar låttexter och filmer som är melodramatiska. Det finns något vackert med att lägga hjärtat på bordet och bara låta känslorna komma till uttryck.

Jag ger nog varken ett melodramatiskt eller neurotiskt intryck. Jag upplevs nog som tämligen sansad åtminstone när det gäller känslouttryck. Däremot så kan jag nog upplevas vara ganska lekfull. Kanske till och med, om betraktaren har rätt glasögon på sig, som mysbusig.

Josefin Nordstierna är ju mysbusig. Jag fick en kommentar på ett inlägg från en kompis till Josefin. Kompisen skrev att hon även i verkligheten var så mysbusig som hon upplevs vara i TV:n. Dessutom har Josefin en yngre syster. Om den yngre systern är en tiondel så mysbusig som Josefin vore det en människa så bra som någon. Precis en sån som jag skulle vilja ha som flickvän.

Inga kommentarer: