torsdag 15 februari 2007

Who needs a heart anyway?

Det var alla hjärtans dag. Jag fick inte en endaste kärleksförklaring. Jag förstår förvisso att tjejerna tycker att det är jobbigt att närma sig en superhunk som jag. Men alla de som avgudar mig kan väl åtminstone deklarera sin kärlek anonymt.

Mellan 12 och 20 så tentapluggade jag med Kristina, Jonna och Daniel. Effektiv och reell tentapluggtid av de åtta timmarna var kanske en halvtimme. Åh, jag trivs så bra med mina klasskamrater. Jag tror dessutom att de trivs med varandra och mig också. Vi retade Kristina för att hon var så bourgeoise (förmodligen omöjligt ord att stava rätt) att hon gillade att gå på opera och balett. Sammanfattningsvis så var gårdagen rätt okay.

Idag har jag pluggat en del och hängt i allra största allmänhet. Sen så var jag och mamsen och körade.

Imorgon finns det viss risk att jag ser på slalom.

Inga kommentarer: