fredag 4 maj 2007

Bästa sporttjejerna

Stefan hade inte tid att komma över och kika på Napoleon Dynamite så vi sköt upp det en smula. Jag har istället varit hos Johan och spelat tv-spel och tittat på tv. Vi försökte klura ut vilka mest attraktiva sportjejerna var. Vi enades om ett beslut:

*trumvirvel* :

Handbollstjejerna.

Andra bra kandidater: Fotbollstjejerna, Innebandytjejerna och badmintontjejerna.

Däremot tyckte vi att beachvolleytjejerna, snowboardtjejerna och tennistjejerna hade för mycket attityd.

Jag har haft rätt tråkigt idag. Jag ville skriva en ny låt men jag visste inte vad jag skulle skriva om...och då är det inte lätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min dragning till curlinglandslaget är inte riktigt rumsren va?

För övrigt tror jag att jag slagit kommentarslängdsrekord i din blogginlägg som kom innan det här.

blirger sa...

Bra rekord, appråpå sport=)

Din curlingfetisch är lätt förfärande, men hey, vi har alla våra mörka skrymlen när det gäller sexualiteten.