måndag 7 maj 2007

Such a common bird

...med Wendy McNeill är vanvettigt bra. Till stor del är det dragspelet som gör sitt. Jag måste öva lite mera på mitt dragspel. Jag upptäckte Wendy McNeill häromdagen och tycker att hon är sjukt bra. Such a common bird är den bästa låten av dom jag har hört av henne. Hon och such a common bird finns på myspace här!

Igår pluggade jag och blev sjuk. Sen spelade jag lite data också. På kvällen var jag över en sväng till Linus, det var då jag upptäckte att jag hade blivit sjuk. Ibland kan man vara sjuk fast man upptäcker det inte förrns man rör på sig.

Jag mår bättre idag. En smula åtminstone. Jag har varit i skolan idag. Efter föreläsning satt jag, Daniel och Stina och åt lite i matikum och pratade. Bra.

Sen kom jag hem och har spelat Icewin Dale.

Inga kommentarer: