fredag 11 maj 2007

Dagens uttryck m.m.

Dagens uttryck: själslig slaskhink. Johan hade agerat själslig slaskhink åt en kille i hans klass igår. Dvs. killen hade talat ut med Johan, och Johan hade lyssnat på honom. Själsliga slaskhinkar är bra. Det är också ett bra uttryck.

Jag var på föreläsning idag. Det var naturligtvis lika fantastiskt som vanligt. Efter det gick vi och fredagsfikade. Det var trevligt. Jag berättade om min kärlek till Alaina. Stina sa att hon såg ut som något slags djur. Jag tycker minsann att hon ser ut som en människa. En väldigt söt människa som om det inte vore nog.

Jag kilade hem och grejade en smula med HoMMIII II (när skall jag bli klar med den låten?). Efter ett tag drog jag över till Johan. Där varvade vi FFXII. Sen kom Hockey-Micke, Mange och Limpan och vi spelade poker och drack öl.

Efter det drog vi till någon korridorsfest. När resten av gossarna skulle dra till värmlands drog jag hem. Jag skall ut och dansa imorgon och jag hade ingen lust att gå till köttmarknadsvärmland direkt.

Så nu sitter jag här. Jag kanske skall åka och titta på när min storebror kör kross imorgon. Vi får se.

Inga kommentarer: