söndag 27 maj 2007

They are shut out from lonelyness

The fancy people alltså. Låtsas jag. Det är dom bergis inte. Jag har fixat ihop "take me in your arms" idag. Det är därifrån citatet kommer. Jag är väldigt nöjd med den textraden. Den ser positivt på ensamhet.

Idag har jag inte skrivit en endaste mening på mitt PM. Men jag har läst in mig en smula. Alltid något. Jag har spelat en del musik. Men inte en endaste sekund dataspel. Vilken fantastiskt annorlunda dag.

Jag har varit till v-dala. Ensam. Ingen som jag hörde av mig till kunde hänga på. Så jag chansade och drog dit ensam. Det gick rätt bra. Jag träffade några gamla kursare som jag kunde hänga med.

Spelade gjorde Moto boy. Det var helt makalöst bra. Moto boy består av en kille med en gitarr och en röst av guds nåde. Jag stod och rös hela tiden. Det var vanvettigt vackert. Vapnet spelade också. Det var också bra, men det visste jag ju sen förr. Men om du får chansen att se moto boy någon gång så ta den. Det är en upplevelse långt, långt bortom det normala.

Usch, jag börjar nästan bli lite trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är modig / jag är feg. Hade nog inte masat mig iväg till nation på egen hand...
(dessutom är jag oftast för lat att masa mig även i sällskap...)

Anonym sa...

Jag är inte modig / jag vet inte om du är feg, bergis inte. Jag hade backup. Det är helt okay att gå på nation ensam och titta på banden som spelade och sen gå hem igen. Men visst känner man sig minst populärast i världen. Men nu träffade jag ju några som jag kunde hänga med. Dessutom känner jag DJ:n så jag kunde stå och störa honom en del också.