söndag 13 maj 2007

They give no fuck!

All u can eat med Ben Folds är onekligen en bra låt. Kolla här bara!

Det är ljust till typ klockan tio nuförtiden upptäckte jag idag. Sommaren upphör aldrig att förvåna.

Idag har jag färdigställt HoMMIII II, den blev ganska baktung, hoppas de som lyssnar på den orkar till slutet på den, det är där det händer. Undrar vad nästa projekt blir? Jag är lite sugen på att göra en cowboylåt. Another one bites the dust med Queen var från början tänkt att vara en cowboylåt. Synd att den inte blev det. En cowboylåt signerad Freddie Mercury skulle kunna vara hur bra som helst. Nu är den väl sådär, knappast någon av Queens bästa stunder.

Förutom att pyssla med musik har jag pluggat lite. Hmm...den här dagen har verkligen försvunnit utan att jag förstod var den tog vägen. Hursomhelst var jag över till Johan en sväng nu på kvällen. Vi hängde och tittade en smula på TV.

Johan sover alltid på rygg berättade han. Jag sover alltid på sida, eller snarare, jag somnar alltid på sida, men det kanske ändrar sig i sömnen. En bra sak som jag gör i sömnen är att jag inte snarkar. Jag snarkar ingenting, inte ens lite. Om jag inte är förkyld förstås, då kanske jag snarkar.

En annan bra sak med mina sovvanor är att jag inte störs av folk som snarkar, tvärtom tycker jag att det är rätt behagligt och sövande. Jag kanske är rätt bra på att sova.

Jag brukar, ungefär tio gånger om dagen yttra orden "Det är inte lätt att va snygg". Idag yttrade jag orden "Det är inte lätt att va snygg och inte veta om det". Jag tycker att det förra uttrycket är väldigt bra. Det andra är mindre bra som uttryck men är väldigt innehållsrikt på det sättet att det beskriver mig ganska bra.

Men egentligen är det inte där skon klämmer riktigt. Även om jag inte är den totala superhunken så är jag väl inte helt anskrämlig till det yttre [går till en spegel för att titta efter, mycket riktigt, inte helt anskrämlig]. Mitt dåliga självförtroende sitter nog i den jag är. Jag är vanvettigt tråkig och ohäftig. Jag kan inte leva upp till häftighetsidealet som finns där ute. Jag är mest snäll. "And girls dont want boys who are kind".

Äh.

2 kommentarer:

chinaeyes sa...

kan man verkligen få tinnitus av en triangel? du skrev något om det tidigare.. sola mycket när du är i hawai! för det regnar nog inte där i alla fall :) jag brukar inte säga lika ofta att jag är snygg, däremot "jag vet, jag är så HIMLA smart". (och mena det). kram

Anonym sa...

Ja det låter som attans om triangeln och eftersom det hela tiden är ungefär samma frekvens eller ton så nöter det liksom på. Inte för att jag är öronläkare men.

Ditt uttryck är nog väldigt bra tror jag=)