onsdag 9 maj 2007

There isnt such a girl

Idag har jag ägnat mig åt HoMMIII II (låten). Jag visste inte vad jag skulle göra av den så då frågade jag Linus lillebror Niklas (som kan sånt). Han föreslog en gitarrslinga som jag snodde, delvis.

Förutom det har jag varit på seminarium. Jag var rätt dålig. Inte ett av mina främsta seminarium (seminaria?). Mitt bästa seminarium någonsin var min b-uppsatsventilation i tros- och livsåskådning B. Jag minns det som igår, jag var het då. Min opponering på den b-uppsats som jag skulle opponera på var hur bra som helst. Inte för att jag hittade så många fel eller dylikt; det är ju inte därför man är där, utan för att upplägget och formuleringarna gick så bra.

Stefan har varit här idag. Vi åt en massa chips och tittade på Napoleon Dynamite.

Jag misstänker att instrumentet triangel är väldigt väldigt tinnitusframkallande. Det är ett av de mer kraftfulla musikaliska vapnen som finns, det skall man inte glömma bort. Jag tror att jag borde skaffa mig ett par bra öronproppar som jag kan ha när jag skall spela triangel. Undrar hur Doris klarar sig.

Inga kommentarer: